woensdag 14 maart 2012

Brocante ijzerharten met verfbloemen

In december heb ik deze bijzettafel bij de kringloop gekocht. Ik liep er eerst langs, zag de mogelijkheden maar dacht aan alle projecten die er nog stonden en de extra ruimte die het in zou nemen (praktische ik..) Ik was nog geen uur weg en had spijt.. wat kon me gebeuren voor € 3,50! Omdat het niet een kringloopwinkel in mijn eigen woonplaats was heb ik mijn lieve moeder met de fiets op pad gestuurd om hem alsnog op te halen...
Ik heb er uiteindelijk best veel werk aan gehad. Het blad was erg gehavend en heb er dus veel op los geschuurd, geplamuurd, gegrond en geverfd. Hierna heb ik die fantastische bloemen op internet gevonden. Ik heb het mezelf best lastig gemaakt door de bloemen met kwast en verf erop te schilderen. Dunne kwasten blijken niet dun genoeg en scheel wordt je er af en toe ook van! Maar het resultaat mag er wezen..
Alleen mijn kinderen (6 en 7 jaar) zijn van mening dat hij nog niet af is; "aan de linkerzijde horen ook bloemen mama, de grootste helemaal links en dan de kleinste in het midden.." Ze krijgen er ook verstand van.. Nu twijfel ik of hij af is of niet... ik hoor graag jullie mening!






6 opmerkingen:

  1. Ik hou van assymetrie, dus wt mij betreft is ie helemal af. Prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi, niets meer aan doen, hij is echt af!!! Lieve groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niks meer aan doen! Hij is prachtig! Deel je passie voor het opknappen van meubels, dus blijf je volgen!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel voor de reacties.. ik denk dat ik mijn meiden moet teleurstellen... hij is af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf dat ik je gevonden heb! Ben zelf ook bijna altijd aan het meubeltjes opknappen voor onze Boelschuur. Ga je volgen hoor met al die activiteiten van je en hoop dat je mijn blog ook eens een bezoekje brengt! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is af vind ik! Heel mooi gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen